10 ARALIK 2022

 

10.12.2022

             Sevgili ben,

Selam ederim. Şimdi ben uzaklardayım sen yalnız bekliyorsun tek göz oda bir camlı duvarda. Öylece seyre dalıyorsun biliyorum. Biliyorum, özgür hissetmek için sırf atmak istiyorsun kendini ne kadar yükseğe çıkabileceksen o kadar yüksekten. Biliyorum; gittiğim günden beri beni arıyorsun. Biliyorum; beni götürenlerin arkasından küfreder durursun. Etme! Çünkü öyledir onlar ya işte senden vazgeçenlerdir onlar. Senden vazgeçmişleri unut sen de.

            Tarifi kolay, yapması çok güç bir emir sana verdiğim ama mecbursun. Sen unutmak zorundasın. Hatırlayacak gücün olmadığına göre unutacak kadar cesur olmalısın.

 

            Saygılar sen.

 


           
.

            .

            .

            Aciz olmayı çok seviyorum. Aciz olmak bana insan olduğumu anımsatıyor. Yenilmek bana bir gün kazanabileceğimi düşündürüyor. Ancak ne olursa olsun hiçbirini sevmiyorum. İnsanlarda böyle benim için beni geliştiriyorlar. Beni geliştirdikleri için değil ama beni mecbur bıraktıkları için onlara düşmanım. Neden bu kadar sevilmek istiyorum. Bunun sebebi ne? Biri beni sevecek, Neden? Ben neden sevilmek zorundayım? Çok fazla soru sordum farkında ve uzaktan yakından içindeyim sorularımın. Artık istemiyorum. Sevilmek kadar aciz bir eylemi kendimle bağdaştırmak istemiyorum. Herkes beni sevmeli! Neden efendim neden sevmeli? Bu artık değişti. Sevilmek istemiyorum. Sevilmeye düşman oldum.

 

 

Gece yakmasaydı gözümü,

Uyku bastırmasaydı ruhuma,

Sonsuza dek yazardım.

 

Ölüm gelemeseydi kapıma,

Sen gidemeseydin boyna,

Sonsuza dek severdim.


Acı çekilmeseydi özlemekten,

Nefret edilmeseydi gidenden,

Aşk güzel olurdu.

 

Tanrı dilemeseydi insanı,

İnsan sevmeseydi tanrıyı,

Tanrı yaratmazdı dünyayı.

 

Bülbüller ötmeseydi sabahları,

Köpekler havlamasaydı geceleri,

Ben uyku uyurdum.

 

Çocuklar ölmeseydi büyümeden,

Kadınlar öldürülmeseydi sevdadan,

Dünya ağıt yakardı.

 

Âdem sevmeseydi Havva’yı,

Havva yemeseydi elmayı,

İnsan cennet olurdu.

 

Tanrı bilmeseydi insanı,

İnsan sevmeseydi tanrıyı,

Tanrı yaratmazdı elmayı.

 

 

 

 

 

Yorumlar

Popüler Yayınlar