27 ARALIK 2022

27.12.2022
-Geleceği görmek ister misin?

-Evet.

-Neden?

-Değişmek için. Kendimi değişime ikna etmek için.

-Görseydin yarın öleceğini, bugün değişmek ister miydin?

-Bugün öleceğimi görseydim dün, bugün başka biri olarak ölürdüm.

-Peki geçmişi biliyorsun bugün, ders degil mi senin için.

-Geçmişi düşünemiyorum her sey bulanık. Belki daha net olsun diye çıktım bu yola.

-Sen kimsin? Aynada kiminle karşılaşıyorsu her sabah.

- Ben kendi olma cesaretini taşımak için kendini toprağa gömecek kadar cesur bir insanım.

- Sen cesaretin ne olduğunu bilmiyorsun.

- Haklısın cesaret, neyse senin için onu bilmiyorum. Ben korku nedir onu da bilmiyorum.

- Sana gerçeği anlatabilir miyim?

- Sen ne anlatırsan anlat ben inanmak istemeyeceğim. Çünkü ben kendimden kaçıyorum. Sen, kendim, senden kaçıyorum.

- Spinoza mısın sen?

-Spin, değilim belirsizim. O değilim. Onlar beni kabul etmediler. Za, olabilirim. Belki öyleyim Az'ın terisiyim. Çok değilim.

- Peki Fernan Şensua, sen misin?

-Estağ, frullah ne haddime, ben olsa olsa perde olabilirim, oyun biter ben kapanırım. Oyun başlar açılır, ışıldarım. Başlangıç gözlerin buluştuğu yer benimdir. Işık açılır insanlar ilk benden kaçarlar.

- Kırca seni sormuş, tanır mısın?

- Tel Ali, uzun zaman önce sildi defterden beni.

- Neden?

- Büyük bir günah benimki insandım. Bu bir iyelik değil yanlış anlama susadım gibi düşün bir insa ne arandım bulamadım. Aliye denk geldim. Güzel insandı vesselam.

-Gelecek de bir gun gelecek diyorum.

- Gelecek her gün, kavga etmek zafer sarhoşluğuyla benim için gelsin geldiği gibi. İyi geceler efendimiz. 

-İyi geceler Salim. 

.
.
.
.
.
.
.
 Eeutika doğuruyor karnından gelecek,
Kanı damlıyor toprağa,
Tanrı doğuruyor bir ölümlü.
Tanrı fısıldıyor
Konuş eutika



Yorumlar

Popüler Yayınlar