idam


Güneş doğuşunu erteliyor,
Sabah denerek aciz bırakılan vakte değin.

Öyle karanlık bir an oluyor,
Doğarken güneş ay üzülmüş mahkûma,
Günü ziyaret etmiş.

Mahkûm ölmekten korkmuyor,
Dar ağacı hazırlanmış artık ölmek vakti.
Saat kaç diyor cellat,
Çan çalıyor uzaktan.

Yassı bir ada ağlıyor balıklar,
Buyrun benim bayan demokrasi,
Her bir halde tecavüze uğradım.
Zamanı belli değil izleri belli.

Buyrun benim sayın cumhuriyet,
Bu gece kurşuna dizildim
İki kişi dizildi karşıma 
Tam iki kişi iki silahla 
İnfaz edildim.

Buyrun benim ben hürriyet
Yaşım küçüktü olsun dediler
Yaş tanımadan,
Çocuk canımı aldı 
Dar ağacı

Buyrun benim ben insanlık
Bu topraklarda doğdum 
Bin yıl önce,
Yine bu topraklar öldüm
Bin gün önce

Buyrun benim ben yoksulluk
Uzakta bir yerde 
Bir savaş var diye
Her evin içine girdim
Ben katilim diye 

Buyrun benim ben insan
Hem katilim her kurban 


Yorumlar

Popüler Yayınlar