17 OCAK 2023

17.01.2023
     Ben devrimciyim. Ruhum değişime öylesiye bağlı ki kendi karakterime bile boyun eğmem. Derin bir yara bu. Aslında belirsiz, dağınık ve silik. Uzaktan bakınca da önemsiz ancak içi paramparça. İçimde bir ruhun kendi kendime yaşadığını hissediyorum. Benden tamamen bağımsız var olabilecek kadar kendinden emin bir ruhun nasıl olur da benden bile habersiz bir yaşamı bedeni ben olan bu acziyetin içinde sürdürebildiğini düşünüyorum yalnızca. Gerçekten de bu yaşamın gerçek, müphem ve radikal kılıflarla örülü pembe yalanların arasındab geçip yaşamak bir hayli zor. Bu kadar yalancı bir türün bin yıllık masallara gerçek sıfatıyla inanması da o derece gülünç. Karamsar değilim devrimciyim. Bu devrim ruhu yarını ve düzeni değiştirmek için amaç taşımıyor. Benim devrimim kendi yaşamımla ilgili. O kadar farkındayım ki ne kadar uğraşsam da değişmeyeceğinin. Bugünü değiştirebilirdim dünden, ben bugünü değiştiriyorum bugün. Artık devrimleri yarım bırakmıyorum.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Affedersiniz

Affedersiniz siz kimsiniz?
Sizi tanıyorum sanırım.

Affedersiniz hiç üşüdünüz mü?
Kimse bilmez ama yaz geceleri de soğuktur.

Affedersiniz siz hiç aç kaldınız mı?
Sormazlarsa söylemeyin ama açlık her şeyi yaptırır insana.

Affedersiniz siz hic çocuk oldunuz mu?
Bilmezlerli cümleler sanırlar çocuklar korkularında.

Affedersiniz siz hiç köpek sevdiniz mi?
Köpeklerin sadakati genetiktir, mecburiyettir.

Affedersiniz siz hiç kitap okudunuz mu?
Kitaplarda önsöz okurken ağlayan garip bir adam tanıyorum ben.

Affedersiniz siz anne ve babanızı tanır mıydınız?
Bu dünyadaki herkes tüm anneler ve tüm babalar iyi sanıyor ne yazık. 

Affedersiniz ölüm ne demek biliyor musunuz?
Benim annem öldü de ne demek bilmiyorum.

Affedersiniz siz siz haber izler misiniz?
Bağırdım tüm sesimle "abla ex ne demek?"

Affedersiniz bu sohbet mişli cümlelere teslim oluyor sanki. 
Yani soruları soran da sorduğu da aynı sanki.

Affedersiniz istifa ediyorum yaşamaktan
Sadece siz bilin ne cennet var ne cehennem 

Yorumlar

  1. gecelerinsifasi17 Ocak 2023 12:49

    Affedersiniz siz hiç gülümsemekten ürkerken kahkaha nedir düşlediniz mi?
    Bilseniz ne kimseler geçti gitti bir tutam tebessüme hasret...
    Affedersiniz hiç kaldınız mı savaş meydanı ortasında?
    Görmüyor musunuz? Göğünüzde havai fişekler,
    Yerinizde usulsüz binbir yafta, fitne fesat

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar