26 OCAK 2023


26.01.2023

            Tak gününü koluna zaman sarsın etrafı. Bakın bu da büyük bir savaş ancak kimse bilmez. Nasılıyla öyle çok savaşmışlardır ki zamanı poşet poşet kapının önüne bırakırlar. Kapıcı gelir çöpleri koklar, kokmayan poşetlerdir boşa giden zaman. Kapıcılar toplar zaten zamanları. Kapıcıların zamanı başkalarının zamanlarından arta kalanları toplamaktır. Çünkü onların zamanı insani zamanın içinde bulunmaz. Bizler belli zamanları göremeyecek kadar zamanın içindeyiz. Çok zamansal, zamanın dışında cümleler sıralandı insani bir aşkın ortasına. Bu da bir aşk sonuçta yazmak.

            Hayır biliyorum yani benim yazarken pek kendime katacak şeylerle ilgilenmediğimi. Bakınız bu yazı neyi ne nedenle anlatmaktadır? Özellikle de söylenmelidir. Bu yazının bir yazılış amacı ve gayesi bulunmamaktadır. Dokuz kere sekizli çarpım tablosunun en üstünde yazan ardışıklıkla ün salan tablonun enleri benim tablomun sadece 10 adet sayının birbirleriyle değil sonsuz tane sonsuzdan oluşan boyutunu tek bir sıraya indirgemek için yazmaya devam ediyorum. O saika zamanı alan uzun bir uğraş bulduğum için kendime zamanın ne kadar hızlı hareket edebildiğini göstermeye çalışıyorum.

            Bir zamanlar bir çocukken bütün ömür olarak tanımladığım mahcur yılları gülerek karşılayan insanları anımsıyorum.  O gün gülenler yaşına geliyor her geçen gün yaşım.

.

.

.

.

Sen giderken

 

Sen giderkeni hatırlıyorum, yalnız

Sen gelirkenle aynı yolda son bulduk.

Sen giderkeni tanıyorum artık her gün yol üstü uğruyorum

Sen gelmeden önce sadece bir yoldu benim içim

 

Sen giderkene düşmanım çünkü istemiyorum.

Sen gelirkeni düşünmek  

Sen giderken en çok beni götürdün

Sen gelirken yanında bir ben getirmiştin zaten

 

Sen giderken ufuklarda başka bir güneş vardı

Sen gelirkenin sabahında zaten güneş doğmamıştı.

Sen giderken tanımadığım kimse kalmadı etrafımda

Sen gelirken yanımdaki tüm tanımadıklar uzaklaşmıştı

 

Sen giderken geldiğin yeri özledin sanmıştım

Sen gelirken geldiğin yeri pek sever gibiydin

Sen giderken kurduğum hayalleri de kattın valizine

Sen gelirken itinayla boyamıştım hayallerimi gökkuşağı renklerine


Yorumlar

Popüler Yayınlar