8 ŞUBAT 2023

8.02.2023
     Tarihin bugüne, bugünün tarihe... Tırnak içinde belirtmesi gerekiyor kötüyü. Kötü! Tüm yaşananları unutan kötü. Tüm sonuçları kaderci gözlerle izleyen  daha kötü. Ölüm biçimsiz, önemsiz. Belki söylemek ürkünç öyle olduğunu. Öyle, inan bana öyle. 

      Herkes, her biçimde yakalanabilir aynı sona. Birisi bağırdı. Birisi çağırdı. Zaman geçti mutlak son ellerin arkasından çıktı ortaya. 2019 aynı kaderi yaşatmış. 2023 aynı kaderi yaşattı. Bilim, bilimce, bilimsel anlamak gerek degilse de dinlemek.

    Van benim için ürkünç, insan olan herkes için yas demekti. Önceleri de olmuştu benzerleri ona herkes aynı adla seslendi. Binlerce insan İstanbul'a göç etti. Sesi duyulanlar, duyulmayanlar, savaşanlar ve siyaset yapanlar. Konuşmak, muhalefet etmek siyaset yapmak. Korkuyorum, bu cehaletten. Ben de sadece okuyor, yazıyorum. Elimden gelen bu olduğu için. Sesim duyulamayacak kadar kısık çıkacağı için. Konuşanlar bos konuştuğu için. Sinirliyim çok.

     Tüm insanlığımı sıyırıp takip ediyorum olanları. Bizler bir sey yapmayangillerdeniz. Öylece bağırmak dışında bir sey yapamayan ölümlüleriz. Bugün her sye için bağırıyoruz. Çünkü yarın aynı taş altında bağıranlardan olacağız. Evlerimiz yıkılacak biliyoruz. Bizler ne yapması gerektiğini bilen ama yapacak güce sahip olmayanlarınız. Ayrışmak çok kolay her konuda. Siyasetçilik siyasetin üstünde. Hepsinden nefret bu ülkeden hicap duyuyorum. Üzülelim ülkece deffatle titreyelim yerimizde. Sonra yas tutalım. 

     Bizim yasımız kaderi yensin ilk defa. Yasımız öyle boyutlansın öyle yankılansın ki bu ülkenin her sokağında her evinde bir daha kimse "sesimi duyan var mı?" diye sormasın. Bir daha kimsenin sesi kolonlar altında titremesin. Deprem, depremliğiyle kalsın. Herkes çıksın gür seslerle bağırsın. Deprem gelirse gelsin!

     Bu dönem de yaşanacak, bittiğinde bir kabustan uyanacak bir kac saat sonra ayni metroya binecek ayni işe gidecek ayni depremde farklı binalar altında kurtarılmayı bekleyeceğiz. Ölenler için ramet kalanlar icin acil şifa dileyecek isminin önünde bakan eki olan bakmayanlar.  Gelecek, tarih olacak. Tarih tekerrürden ibaret yazacak, hafızamızla alay edercesine.

Yorumlar

  1. Korkuyorum, bu cehaletten. Ben de sadece okuyor, yazıyorum. Elimden gelen bu olduğu için. Sesim duyulamayacak kadar kısık çıkacağı için. Konuşanlar bos konuştuğu için. Sinirliyim çok.

    👏👏👏👏💫
    -Sen ben misin acaba ?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar