9 ŞUBAT 2023

9.02.2023
Tanrının bana kefen yerine giydirdiği bu ahmak beyazlık,
Tanıyorum bu beyazlığı filmlerden,
Kollarım arkada bağlanmış,
Her yerim kar sanki oyle beyaz

Tanrının bana hediyesi bu ölçüsüz beyazlık
Nesi garip bu ahmak kaderin
Dilim dışarda seyrediyorum Tanrıyı
Karşımda durmakta bir parça ayna

Dilsiz adam kefensiz ve buyurgan
Dinlezer sesi bin fersahtan duyulgan
Dinsiz adam katmer olup dizilmiş
Her dizesinde şirk koşuyor

Tanrıdan emanet bir dirhem akıl
Koydum viran eyledim kefem delik
Düşürdüm aklımı yolda kefeden
Simdi nerden bulurum yeni bir akıl

Bayan Tanrı ve Bay Tanır
Çok iyi bilir kim kimden alır
Elleri kesik onlarca küvet gördüm
İçlerinde ne ceset ne insan buldum

İnsanlar kesmiş bileklerini boydan
Sonra akip gitmişler deliğinden küvetin
Kan dolar sanarken akıl,
Boşalırcasına delirmiş

Ölümü sıralayıp uzun yol aldım
Yol gider sanır sevgiden toz aldim
Ben bu yolla akilla çıktım
Eni sonu yolunda akilsiz kaldım 

Yorumlar

Popüler Yayınlar