Adını, Sana, Saklıyorum


 


 

Bütün bu çaresizlik gözlerinden okunuyor.

Ben daha önce de öldüm ama senin ilk olacak biliyorum.

Ben daha önce çok şiir yazdım.

Sen daha önce çok şiir oldun.

Ben daha önce hiç şiir olmadım.

Aramızdaki uzun süren ilişki biçimi aynı cümlelerle koruyor.

Ben seni uzaktan mektuplarım ve şiirlerimle seviyorum.

Sen daha önce hiç sevmemiş gibi soğuk bakıyorsun bana.

Beni sevmeni dilemiyorum.

O kadar anlamsız aşklara tutunma arzum asla olmadı.

Ben sevgiyi belki aşkı tanımanı isterdim sadece.

Öyle bakıyor ki gözlerin tüm zamanların en sevmemiş insanı gibisin.

Basit öykülere tutunup bir masal anlatıyorsun bana.

Ben bu akışı seviyorum.

Akıp gitmeyi…

Aslında benimki senin aksine bir hayal.

Ben hayal görüyorum her sabah uyandığımda.

Hayallerimi de alma benden.

Bana bu kadar vicdansız bakma.

Evet sevmiyorsun.

Bunu bana itiraf etme.

Sakla kendinde sonsuz aydınlanana kadar.

*

*

Bir zamanlar seninle bir masal yazmak istedim.

Fabl türünün en kısa örneği.

Ben bir kuş olacaktım.

Sen türümün en eski örneği; dev bir dinozor

Farkındayım; çok komikti

Öylesine karakterler değildik.

Ben ne kadar yeniysem sen o kadar eskiydin.

Aramızda çağlar vardı.

Ben yeni çağ

Sen orta çağ

Ben eski

Sen yeni

*

*

Bir bakıma tüm masallarım sana çıkmalıydı.

Uzun uzun yazmak insan için güç.

Ben seni yazarken hiç usanmadım.

Biliyorum hangi kapıyı açsam karşımda sen duracaksın.

O yüzden senden sonra hiç kapı açmadım.

*

*

Korkular adına mektuplar yazdım.

Sevgili sen,

Adını yazmaya utandım.

Tüm mektuplarımda sen,

Yalnızca sendin.

*

*

Fazlalık gibi hissettim kendi şiirlerimde.

Ne de olsa kalem sadece seni yazabiliyordu.

Ben de kendime yazar diyorum,

Büyük bir soyguncuyum.

Hayattan seni çalıyorum.

Aslında sen yoksun,

Bir adın yok

*

*

Tüm adı olmayan karakterler gibi kafamın içindesin.

Ben seni sevdiğimi yazarken anladım.

Bir gün yazdım, sen yoktun.

Sonra geldin.

Buldun.

*

*

Hiç adını bilmeden tanıdığım biriyle doksan saatte tanıştım.

Doksan saat kaç şiir yapar onu hesapladım.

Bir zamanlar ben de yazardım,

Dedin.

*

*

Devamını hatırlamadan insanlık için üzüldüm.

Seni kendime ayırdım sadece.

İnsanlıkla paylaşmam

Ayıp olurdu.

Öyle.

*

*

Bu sebepleri hep tanımadığım birine yazdım.

Sonra karşıma geçip itiraf eden,

Yaşlı gözlerle söyler belki

Beni sevdiğini.

Beni

Sev.

 

 

 



Yorumlar

Popüler Yayınlar