Kentin Aydınlatması



Kentin Aydınlatması


 Nasılsınız? Benim kadar kötü olabileceğinizi sanmıyorum. Mesela elinizde fırsat olsa gözlerinizi oymak ister misiniz? Korkunun ne anlama geldiğini anlamak için gözünüze bir bıçak sokar mıydınız? Ben bunların hiçbirini yapmadım aslında, korkularımla yüzleşmem gerektiğinin farkında, yüzleşemeden yaşadım. Yüzleşmek istemedim. Korkularım, korkuların kendisiydi. Bu nasıl bir korku ki kendi kimliğini seslendirilmeyi sevmiyor. Düşün ki ben ölümden çok korkuyorum ondan. Ölüm kolay değil mi? Eninde sonunda hayatta zaten ölüm var. Buna karşı yapacak bir şey yokken ölümden korkmak anlamsız. Onun yerine hayatın duvarlarından sizi, siz olmaktan çıkaracak şeylerden korkmak daha mantıklı. Mesela; hayatın korkunçluğu veya yaşıyor olmanın verdiği acıdan korkmak. Izdırap duymadan yaşamayı arzulamak, sonsuz bir uykuyu dilemek gibi geliyor bir süre sonra. Kuşlarla ilgili bir takıntım var. Uçmayı bilmediğim için gece rüyalarımda işkence ediyorlar bana. Git buradan diye sırtımdan vuruyorlar.

Yorumlar

Popüler Yayınlar